body shop gift set from mama


salam.. hey, i'm back.. lama sgt x update blog.. sorry, sejak balik malaysia untuk cuti ni, saya banyak bergerak.. means banyak x duduk diam2 kat umah.. ada saja urusan nak dibuat.. inipun first time tidor umah mama sejak balik sebulan lepas.. huhu.. anak yg durhaka~ hehe.. x la.. since xde peluang tdo umah mama, saya banyak keluar lunch ngan mama okay..

ok, enuf bout me, going on to the next thing... ni tag yg cik farahin sruh sgt wat.. mengada2.. xpe .. layan je cik farahin sorg nih..

tag ttg barang2 yahudi yg diboycott...

5 products that i'm boycotting:
marks n spencer
clinique
GAP
GARNIER
LOREAL

i dun wear all this products.. n brand2 di atas pun hanyalah brand baju n produk kecantikan.. bersepah2 brand lain lagi kan??..

5 products i'll try my best to boycott:
Mc Donalds' - ok je nak boycott ni.. bnyk lagi tempat nak makan..
Body Shop - mak saya ske g sini.. n die baru kasi barang body shop kat saya.. tapi malam tu baru die tau body shop antara product yg diboycott.. so, hopefully saya xkan dpt barang body shop lagi..hehe
coca cola - i used to really like carbonated drink.. so, it's used to be hard not to drink it.. but i've learn to drink lots of plain water.. heh~
auchan - since duduk kat yugo, dah jarang g ashan.. lagipun ada pasar kat depan tuh.. pastu ada ATAK.. tapi actually x sure jugak, sebab ATAK pun ada jual barang2 ashan.. so ATAK ni anak syarikat ashan ke? sape tau??
danone - banyak biskut2 danone yg saya suke.. huhu.. takpe.. tolak tepi

5 products hard to boycott:

All products Nestle - air minum pagi nombor satu dari dulu is milo..kalau kat russia.. nesquik.. tapi tu pun nestle... camne tuh.. option dua.. minum susu.. tp dutch lady pun nestle.. so saya minum susu serbuk je la..
Carefour - ini susah.. dlu g giant subang je.. but sejak mydin terbesar di malaysia bukak kat sebelah giant, jalan nk g giant asik jam jek.. jadi family ktrg asik g carefour je.. huhu
lagi 3.. hurm.. entah la.. buat dua je la ek.. 2 ni je yg susah nak tolak tepi~


ok, saya xmo tag sape2.. sebab saya mmg x suke tag org.. so, xpe ek..

saya tak sure ramai x yg memboycott bebarang ni.. tp, jom la reramai2 kte boycott mereka2 ni.. x mati pon kalau x gne all this products, btol x? so, marilah kte bermujahadah bramai2.. insyaAllah biler kte wat sesama, lagi senang nk boycott.. it's the least we can do to help our fellow muslims..





Comments

pinkbloomer said…
dutch lady pn nestle?!whoaa..susu serbuk kt msia.nsib bek byk lg susu len kt moscow
Anonymous said…
anda terlupa facebook