sila jangan baca jika tiada masa.

sebab saya tiada apa2 pun nak tulis. haha
hanya nak menaip sebab sudah berkurun tidak menulis apa2. dan sudah dikomplen oleh kak aisyah. baiklah kak aisyah saya sedang menyapu habuk2 dan sawang2 di belog ini. uhuk2(batuk sebab banyak sangat habuk). terima kasih XP cabuk saya sebab berjaya mendetect cek mek YOTA yang berjasa kepada kami kerana mamat tenet tgkt 4 yg memboikot emel daripada saya yang dah tahap stalker.

saya ada satu teori. mungkin XP cabuk saya tahu saya ada exam 3 minggu berturut2, maka dia x mo detect cek mek YOTA. sebab abis exam microb(exam terakhir) semalam, saya balik, bajet2 nak mula baca mcq pharma di laptop, tetiba XP cabuk saya berjaya meng'connect'kan dirinya kepada YOTA yang tersayang. maka window mcq pharma pun di'close'kan.aduh. dan sampai sekarang x baca lagi. dan lagi 2 jam saya dah kene pergi kelas. x mo jawab.

kak aisyah, sila jangan malu2 nak comment.ngeh2. xpe2.. sila simpan komen hingga ke kelas pharma. saya terima komen berbentuk lisan. maaf, komen brbentuk lisan hanya untuk kak aisyah kerna beliau malas untuk menulis email nye. hendak bajet anonymous(btul ke eja?)hehe..jumpa di barikad.

masa untuk baca mcq~

Comments

Amy Fareena said…
omg... ur blog was dead for SO long!! hahhahahah