Time

Bismillah..

Ye, itulah die.. procrastination.. bila nak letak part 2 pun tak tau(prefer previous post).

Kalau sampai bila2 pun saya tak letak part 2, pliz find all the 12 sisters n korek2 from them okay?..

Holiday

Cerita cuti kali ni memang different. Referring to MMAians I suppose. Browsing thru status fb yang memenuhi home.. mesti ada talk2 about A**.. alhamdulillah, saya tidak senasib mereka sbb dari awal memang saya tak suka beli tiket flight pakai orang tengah.. tapi balik seorang la pulak (bajet independent). Tapi susunan Allah tu kan sangat cantik kan. Sebabnye sepatutnya saya duduk sebelah orang lelaki, tapi bcoz of ade org nak change2 tempat duduk, nak duduk with family semua.. at last, orang yang duduk sebelah saya adalah seorang perempuan. Tengok macam kecil je adik ni. Tadi nampak la dia ramai2 dengan kawan2 dia kat airport cairo.. macam budak 1st year.. sebab pasang2 telinga terdengar conversation macam 1st year. Tapi tak tahu la dari mana.

Kalau saya yang dulu, jangan harap la nak bertegur sapa ramah mesra selagi dia tak tegur dulu. Tapi mana boleh lepas peluang kan? Alhamdulillah adik ni pun dah disentuh rupanya. Dari bumi Poland rupanya. Alhamdulillah. Banyak juga bincang2, melayan soalannya juga. Betul la katanya 1st year. Duduknya di Malaysia pun dekat sahaja.



Dapat kawan baru.


Ukhti, kalau panjang umur, kita berjumpa lagi ye ?


Smile. = )

Comments

Anonymous said…
Alhamdulillah....
x sangka kak nadhirah dah berubah..
benarlah, Allah memberi hidayah kpd sesiapa yg mencari hidayah dan kpd sesiapa yg dikehendakinya...

p/s hidup baik2 dan selamat beramal
Anonymous said…
huhu.. jahat sangat ke saya dulu??
Anonymous said…
ya Allah...mane de jahat...
cuma berubah kpd lebih baik...
=)
Anonymous said…
p/s i lurve ur posts...
=)=)